wtorek, 19 maja 2015

Liebster Award!

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Zostałam nominowana przez : xiuhanland - kocham was ♥
a nominuję tak:
1. BaoziLove - ♥
2. Mintajowe Love - ♥
3. Lśniące yaoi autorstwa świrniętej Maknae Star -♥
4. K-popowe opowiastki - ♥
5. SHINE-ON! - ♥

Pytania dla was na dole :)


1. Jak doszło do tego, że zostałaś fanką kpopu?
Dawno, dawno temu... Właściwie, to przyszło samo. Azją zaraził mnie mój tata jak jeszcze byłam małym brzdącem, więc i muzyka azjatycka nie była mi obca. Zaczęło się od J-popu, J-rocka... gdzieś w to wplątała się BoA i DBSK( TVXQ, Tohoshinki.... jak zwał tak zwał) i tak sobie ich słuchałam.. A potem przyszło liceum i jakiś taki BOOM. Rok przed maturą dorzuciłam sobie Big Bang i B.A.P... a potem już samo poleciało. Miłość sama zakwitła ♥

2. Jeśli miałabyś szansę spędzić jeden dzień ze swoim biasem, co byś zrobiła?
O Siwonie przenajświętszy. Gdybym mogła spędzić dzień z Chanyeolem.... matko... Chciałabym z nim porozmawiać, pośmiać się, wypić z nim kawę, posłuchać muzyki i sprawdzić czy jest tak cudowny jak mi się wydaje. Chciałabym mu podziękować, że daje mi siłę i prosić by zawsze był szczęśliwy. Tak. Chyba tylko tyle :)

3. Czy masz taką rzecz, bez której nie mogłabyś się obejść? Jeśli tak, co to jest?
Ciężko nad tym myślę... i nie wiem. Chyba telefon. Mój Fasolek, to całe moje życie, tam mam wszystko czego najbardziej potrzebuję.

4. Jak brzmi Twoje motto życiowe?
Never give up.- Be Happy - it drives people crazy! ;)

5. Masz do wyboru: miłość, pieniądze, niesamowitą inteligencję. Co wybierasz i dlaczego?
Miłość. Po co mi pieniądze, jeśli nie mam się z kim nimi dzielić. Po co mi inteligencja, jeśli będę z nią sama. Miłość to największy skarb jaki możemy mieć. Chcemy kochać i być kochanymi. Z tej trójki miłość jest dla mnie oczywistą odpowiedzią.

6. Jaki wykonawca/zespół najczęściej pojawia się na Twojej playliście?
EXO. to wiedzą wszyscy i nawet nie próbuję tego ukrywać :D

7. Czy chcesz odwiedzić jakieś kraje zagraniczne? Jeśli tak, jakie i dlaczego?
Korea, Japonia, Chiny, Singapur.
Zawsze mnie tam ciągnęło, dalej ciągnie i ciągnąć będzie.
Irlandia. - bo to kolebka mojej osobistej drobnej i niestety już przymusowo porzuconej miłości - Tańca irlandzkiego i stepu. Coś pięknego ♥

8. Góry vs morze? Uzasadnij.
Morze. Bo słońce, piasek i woda. - nie lubię gór bo nie lubię po nich chodzić XD jestem leniwa.

9. Jak myślisz, czy Twoje życie znacznie by się różniło, gdybyś nie dołączyła do fandomu?
Myślę, że nie. Musiałabym opuścić wszystkie fandomy - Musers, Soldiers, Potterheads, Exo-L, Shamrocks...wtedy bym sie dowiedziała czy by się zmieniło. Pewnie było by cholernie nudno.

10. Z czym wiążesz swoją przyszłość?
Najbliższą z Poznaniem i studiami. Dalszą... jeszcze się okaże :)



Pytania dla moich nominowanych:
1. Czym dla Ciebie jest szczęście?
2. Jak widzisz siebie i swoje otoczenie za 10 lat?
3. Wolisz szczęście czy pieniądze? - Uzasadnij.
4. Gdybyś mogła zamieniać się w dowolne zwierze - w jakie byś się zamieniała.
5. Za czym - albo za kim- tęsknisz najbardziej?
6. Masz do wydania MILION dolarów. Co z nim zrobisz?
7. Na jeden dzień posiadasz super moc. Jaka to moc i jak ją wykorzystasz?
8. Czy jest w Tobie coś, co wyróżnia cię na tle innych?
9. Kto jest dla Ciebie autorytetem i dlaczego?
10. Gdzie chowają się wszystkie smutki?
11. Pytanie do dyspozycji : podziękowania, przeprosiny, coś miłego dla czytelników? - Liczy się Twoja inwencja :)


Buziaki ♥
sKate Park ♥

2 komentarze:

  1. Twój tata interesuje się Azją! Zazdroszczę! <3 A przez DBSK przechodził chyba każdy :3 Na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie, zwłaszcza na drugie (tylko że u mnie to byłby U-Know Yunho XD albo JJ Lin XD), czwarte, piąte, szóste i dziewiąte! :D
    Chętnie odpowiedziałabym na Twoje pytania, następnym razem proszę o tag! ^^
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobna poprawka i już jesteś ;)
      czekam na odpowiedzi ;) ♥
      i dziękuję za wsparcie ♥♥♥

      Usuń